Pomoc
Ceny
Wszystkie ceny w sklepie są cenami brutto zawierającymi podatek
VAT w wysokości 23 %. Każdy klient otrzymuje fakturę lub paragon jako
dowód zakup.
Treść strony internetowej www.sklep.csn.pl i jej wszystkich
podstron należy traktować jedynie jako zaproszenie do zawarcia umowy, w
rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego, a nie jako wiążącą ofertę, co
dotyczy wszelkich bez wyjątku oferowanych tam produktów.
Ceny widniejące na stronie internetowej Sklepu, jak również opisy
produktów stanowią jedynie informację handlową, a nie ofertę w
rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Charakter wiążący - na potrzeby zawarcia
konkretnej umowy - zyskują one dopiero z chwilą potwierdzenia zamówienia
przez Sprzedającego.
Realizacja zamówienia
Przyjęcie zamówienia zostanie potwierdzone informacją zwrotną
zawierającą listę zamówionych produktów oraz informację o terminie
realizacji. Zamówienie będzie zrealizowane po potwierdzeniu zamówienia
przez zamawiającego.
Przygotowanie zamówienia oraz wysyłka zajmuje od 2 do 14 dni roboczych.
W przypadku braku zamówionych towarów lub sprowadzanych na
zamówienie termin realizacji może wynieść do 30 dni, jednakże o tym
fakcie klient będzie niezwłocznie powiadamiany. Realizacja zamówienia
zostanie dokonana po akceptacji warunków przez klienta. W przypadku
realizacji zamówień częściowych opłata za pobranie płatna będzie tylko
jeden raz.
Formy płatności i warunki dostawy
Zamówiony towar przesyłamy kurierem lub przesyłką priorytetową.
Płatność z góry można dokonać na konto: CSN Wycieraczki z klasą, ul.
Pińska 4d, 71-043 Szczecin nr rachunku:
ING BANK ŚLĄSKI 69 1050 1559 1000 0022 2403 2470
Wpłaty prosimy dokonywać po potwierdzeniu terminu realizacji.
Na życzenie wystawiamy fakturę PRO FORMA.
Koszty transportu.
Zamówiony towar przesyłamy kurierem, przesyłką priorytetową lub istnieje możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy.
Płatność z góry można dokonać na konto: CSN Wycieraczki z klasą, ul. Pińska 4d, 71-043 Szczecin, nr rachunku: ING BANK ŚLĄSKI 63 1050 1559 1000 0091 4672 4407
Na życzenie wystawiamy fakturę PRO FORMA.
Koszty transportu (wszystkie towary poza kratownicami):
• płatność przed wysyłką Kurier 48 - 18,00 zł brutto
• płatność przy odbiorze Kurier 48 - 21,00 zł brutto
• płatność przed wysyłką (kurier standard) - 23 zł brutto
• płatność przy odbiorze (kurier standard) - 23 zł brutto + 11 zł brutto za pobranie = 34 zł brutto
Koszty transportu (kratownice):
• płatność przed wysyłką - 48 zł brutto
• płatność przy odbiorze - 48 zł brutto + 11 zł brutto za pobranie = 59 zł brutto
Wysyłka za granicę kalkulowana jest indywidualnie.
Dostawa realizowana jest za pośrednictwem:
• firmy kurierskiej Inpost – czas dostawy maksymalnie 1-2 dni robocze;
• firmy kurierskiej DPD – czas dostawy maksymalnie 1-2 dni robocze;
• Poczty Polskiej – czas dostawy maksymalnie 2-3 dni robocze;
• firmy kurierskiej Geis PL (dotyczy przesyłek paletowych) – czas dostawy maksymalnie 3-4 dni robocze;
Zwroty, reklamacje i gwarancja
• zwrotu zakupionego towaru można dokonać w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. (Dz. U. Nr 22, poz. 271. z dn. 2.03.2000).
Zwrotowi podlega wyłącznie towar nieużywany (nie noszący
jakichkolwiek śladów używania). Przesyłka ze zwracanym towarem musi
zawierać dokument sprzedaży. Zwrot towaru odbywa się na koszt
kupującego. Nie przyjmowane są zwroty produktów wykonywanych na wymiar.
• błędna realizacja zamówienia
W przypadku błędnej realizacji zamówienia z winy sklepu wszelkie
koszty odesłania towaru i ponownej wysyłki ponosi sklep. Sklep nie
przyjmuje przesyłek za pobraniem
• uszkodzenie w transporcie
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki podczas
transportu, fakt ten należy obowiązkowo zgłosić przewoźnikowi i spisać w
jego obecności protokół zniszczenia. Towar uszkodzony zostanie
wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe -
pieniądze zostaną zwrócone klientowi.
• reklamacje
W przypadku stwierdzenia wad fabrycznych produktu prosimy o
odesłanie go przesyłką pocztową lub kurierską wraz z otrzymanym dowodem
sprzedaży i opisem przyczyn reklamacji.
• gwarancja
W zależności od produktów udzielamy gwarancji od 1 roku do 5 lat.
Napraw gwarancyjnych dokonujemy na podstawie dowodu sprzedaży i
podpisanej karty gwarancyjnej.
Instrukcja użytkowania produktów
Każdy klient otrzymuje wraz z dowodem zakupu instrukcję użytkowania
produktów. W przypadku użytkowania produktu niezgodnie z jego
przeznaczeniem w szczególności nie stosowanie zasad określonych w
instrukcji może spowodować utratę gwarancji oraz nie uwzględnienie
reklamacji.